Sunday, April 8, 2012

කුකුල්පනේ සුදස්සි හාමුදුරුවන්


අද කුකුල්පනේ සුදස්සි හාමුදුරුවන්ට කතා කලා.
අම්මා බෞද්‍යා චැනල් එකේ සුදස්සි හාමුදුරුවන්ගේ බන
හරිම ආසාවෙන් අහන නිසා බනක් කියනවානම් ඒ හාමුදුරුවන්ව
‍එක්ක එන්න බලන්න කියලා අම්මා කිව්ව නිසා.


ටීවී එකේ බ‍න කියන ප්‍රසිද්‍ධ හාමුදුරුනමක් නිසා පුලුවන් වෙයිද 
දන්නේ නෑ කියලා හිතුවේ බනට ආරා‍‍ධනා කරන්න.
මම අම්මගේ විස්තරත් කියලා බ‍නට වඩින්න පුලුවන්ද කියලා ‍
ඇහුවම හාමුදුරුවො කිව්වා "පුලුවනි පුතා මම එන්නම්.
මගේ තාත්තත් පිළිකාවකින් නැති උනේ. තාත්තත් නැතිවෙනකල් 
දැනගෙන හිටියෙ නෑ එයාට පිලිකාවක් කියලා. අපි කිව්වෙත් නෑ.
ඒත් අන්තිම කාලය දහමට වැඩියෙන් යොමුකරලා මම ජිවිත අවබෝ‍දය
ලබා දුන්නා. අපි එහෙම කරමු. මම එන්නම් අවුරුදු සතිය පහුවෙලා එන ‍
සෙනසුරාදා. සිකුරාදා හවසට ආයෙමත් මතක්කරන්නකො" කියලා 
හාමුදුරුවෝ කිව්වා. අම්මට කිව්වම අම්මට ගොඩාක් සතුටු හිතුනා.
අවුරුදු ඉවර වෙලා ඒක කරන්න ඕන..


අම්මගේ හැම ආ‍‍ශාවක්ම ඉටුකරන්න ඕන කොහොම හරි.

No comments:

Post a Comment