Saturday, June 2, 2012

නංගිගෙ වෙඩින් එක කල් දාන්න..?


හවස නංගි සාලෙට වෙලා කල්පනාවක.
මට තේකක් ඕන වෙලා ලගට යනකල් දැක්නෙ නෑ.
මොනවද කල්පනා කරන්නෙ කියලා ඇහුවම එයා කියනවා


"අපිට බැරිද ‍මගේ වෙඩින් එක කල්දාන්න.
මම ලංකා අයියට කියලා කොහොම හරි කැමති කරගන්නම්.
අම්මට මෙහෙම අමාරු වෙලා තියනකොට කොහොමද 
අපි සතුටින් වෙඩින් එක කරන්නෙ?"


මම කිව්වා 
"ඔයා හීනෙකින්වත් එහෙම හිතන්නවත් එපා ආයෙ.
අම්මට වැරදිලාවත් කියන්න එපා. එයා හැම තිස්සෙම හිතන්නෙ දැන් 
ඔයාගෙ වෙඩින් එක. අම්ම හින්ද වෙඩින් එක කල් ගියා කියලා දැනගත්තොත්
ඒ දුකම ඇති අම්මගේ අසනීපය තවත් වැඩිවෙන්න.
දැන් කරන්න ඕන කොහොම හරි වෙඩින් එකේවැඩ ටිකත් කරන ගමන්ම
අම්ම ගැන බලන එක. 
මම අම්ම ගැන බලන්නම්. ඔයා වෙඩින්එක ගැන බලන්න.
තෝරන කරන දේවල්වලට යන්න එන්න නම් මට වෙලාවක් නැති වෙයි
ඒත් සල්ලි මම දෙන්නම්.
ඔයා කැමති ඕනම දෙයක් ගන්න. කැමති විදියට වියදම් කරන්න.
සල්ලි ගැන හිතන්න එපා.
මම ඔයාගෙ වෙඩින් එක ගැන හිතල සල්ලි ඉතුරු කරලා තියෙන්නෙ
ඔයා ඒ ගැන බයවෙන්න එපා."


මම එහෙම කිව්වට මගේ හිතෙත් ලොකු බයක් තියනවා
අම්මට වෙඩින් එකට යන්න බැරි උනොත් ඒක අම්මා කොහොම දරා
ගනීවිද කියලා..

No comments:

Post a Comment