Saturday, April 28, 2012

"ඒත් මගේ ලේලි නෑනේ."


අද අම්මා කියපු දෙයින් මට හරියට දුක හිතුනා.
ඒත් අම්මෙ කොහොමද මම ඒක කරන්නෙ.
උදේ අම්ම ඇහුව-
"පුතා ට්‍රින්කො දුවට එන්න බැරිද මාව බලන්න..
පුතා කියන්න හැමෝම ආවනේ ඔයාත් එන්න කියලා.
එත් එච්චර දුර ඉදන් කොහොමද එන්නෙ. ආ මට අමතක උනානෙ
ගෙදරින් එයාව එවන එකක් නෑනේ. පුතා එක්ක තරහයි නේ.
ඒත් මම අසනීපයෙන් කියලා එයාල දන්නෙ නැතිව ඇති. නැතිනම්
කොහොම හරි ඒවි. "


ඊයේ ලංකා අයියායි එයාගේ අම්මයි ආවා. ඉන්දික අයියත් ලග ඉන්නකොට
තාත්තා කිව්වා දැන් නම් බෑනලා සේරම ඔයාව බලන්න ඇවිල්ලා කියලා.
අම්මා කියනවා "ඒත් මගේ ලේලි නෑනේ."
එයාත් ඒවි කියලා තාත්තා කිව්වා. අක්ක කතාව වෙන පැත්තකට හැරෙව්වා.
මම දන්නවා අම්මා නදීශ නංගිව දකින්න ගොඩාක් කැමතියි කියලා.
ඒකනේ වෙන කව්රුහරි කතා කලොත් ඇගට සනිප මදිනම් මම නිදි කියන්න
කියනවා. එත් කවදාවත් නදීශ නංගි කතා කරන වෙලාවට වචනයක් හරි කතා නොකර
ඉදලා නෑ.


මම මොනවා කියලා කරන්නද අම්මේ...

No comments:

Post a Comment