Sunday, April 8, 2012


අද අම්මා එක්ක මමයි අයියායි අක්කයි
රද්දොලුවෙ ගෙදර ගිහින් කුස්වල වෙද හාමුදුරුවෝ ලගට 
අම්මා එක්ක ගියා. 
උදෙන්ම ගිය නිසා කට්ටිය නෑ. ඒත් යනකොට 6.30ට විතරත්
‍38 අංකය ලැබුනේ. අම්මව පෙන්නල රිපෝට් ටික බලල කිව්වා ‍
බෙහෙත් කියන්න. පොඩ්ඩක් වාඩිවෙලා ඉන්න කියලා. 
අපි අම්මව ගිහින් කාර් එකේ වාඩිකරල ඉද්දි ආයෙත් 
විනාඩි 20කට පස්සෙ අර කැකිරාවෙ ඉදන් ආපු අය එන්න කියලා 
කිව්වා.


ලෙඩෙ හැටියට නම් ‍හොදකරන්න බෑ. බොරුවට මට කියන්න බෑ
හොදකරනවා කියලා. ඒත් ලෙඩේ පාලනය වෙන්න මම බෙහෙත් කරන්නම්.
මොකද කැකිරාවෙ කියන්නෙ මගේ ගමේ ඉදන් අපු අය නිසා.


එහෙම කියලා සති දෙකකට බෙහෙත් දුන්නා. සති දෙකට රු 8900ක්.
ඉන්දියාවෙන්ලු බෙහෙත් ගේන්නෙ. එතන ගොඩාක් පිලිකා වලට 
බෙහෙත් ගන්න ආපු ලෙඩ්ඩු හිටියා. එයාල කියන විදියට නම් හොදයි. 
ඒත් වෙදහාමුදුරුවෝ හොදකරන්න බෑ කියලා කියපු එක නම් හිතට දුකක්.


අම්මට කිව්වා අම්මව සනීප කරන්න ‍බාරගත්තා කියලා.
අම්මට ගොඩක් සතුටුයි. කොහොමත් අම්මා ආයුර්වේද බෙහෙත් වලට
 වැඩි වි‍ශ්වාසයක් තියන නිසා.
තාත්තටත් කිව්වා කෝල් කරලා. තාත්තටත් සතුටුයි.
බලමු තවත් බලාපොරොත්තුවක් ඇති වුනා පොඩියට හරි...
මේ තත්වයෙන් පාලනය කර‍ගත්තොත්
අම්මා ජිවිත කාලයටම රෝද පුටුවෙ ඉදිවි. එත් ‍
කමක් නෑ. නංගි බැදලා ගියත් මම බැන්දත් 
මට පුලුවන් අම්මව පන වගේ බලාගන්න..

No comments:

Post a Comment